torsdag 3 mars 2011

Myskväll :-)

Phu vilken dag!
Har sovit i princip hela dagen efter kroppenssuperprotest mot mig tidigare idag.
Är fortfarande helt slut, men det är sååå skönt att kunna andas ut att allt är ok!

Jag och Smirre softar, ni ser en av hans nya favvoplatser i lägenheten på min fina nya kudde :-)
Till middag idag blev det en pizza från bästa stället runt hörnet.
Hmm granne med en supernice pizzeria, kanske det kan ge något extra kilo :-)
Nej jag ska vara nöjd med min vikt, har alltid velat vara smal och nu är jag ju det.
Vore absolut hälsosamt med några kilo upp men det går inte och så är det med det folk kanske slutar tjata om det någon gång.
Jag ska nu verkligen försöka sluta stressa och fundera onödigt mycket över saker och bara ta hand om mig.

Saknar min älskling massor... men men dessa dagar kommer nog gå förbi fort nog.
Får se hur det blir denna helg vad jag orkar med att göra, men lillebror har fyllt 25 och ska firas på lördag och det vill jag verkligen inte missa!

Nej nu ska jag vila vidare här och spana på massa härliga tv-serier.

Kram

1 kommentar:

  1. Va mysigt att Du nu kommit i ordning i Din nya lägenhet och att även Smirre tycks gilla läget. Kul för Dig också att redan ha hittat en ny kille,
    hoppas detta är rätt för Dig! Ha det så trevligt och hoppas han kommer hem till Dig från resan eller jobbet!

    Birgitta

    SvaraRadera