torsdag 20 mars 2014

Så torsdag!

Halloj på er!

Så var vi här! Torsdag!
Oj vilken vecka det har varit, många olika känslor som har gåtts igenom,..
Från de mörkaste dippar till riktigt bra händelser!
På måndag ska jag berätta om en eller ev. två riktigt roliga saker :-)


Ikväll tar jag det lugnt, lagat lite mat och försökt klippa klorna på Ziggy, tyvärr går det sämre och sämre med kloklippningen och jag känner att vi nu nog måste gå till en veterinär/kloklippare.

Tränat har jag ju gjort en hel del denna vecka, känns super!
Men som sagt ikväll lugnt och ladda inför morgondagens PT-pass då vi ska köra min favvo: Ben!!!

Oh hörrni jag har hittat något såååå mumsigt:
Alltså skaka denna lite och det smakar som vaniljmilkshake :-)
Inte så dåligt innehåll heller, jag menar denna eller en påse smågodis?
Det gäller att jämföra på ett bra sätt och göra bra byten i vardagen.
Hmm ikväll har jag dock ätit 3 st kanelbullar, Davids farmor hade bakat och det är svårt att motstå :-)

Hoppas ni har haft en bra dag!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar