torsdag 9 februari 2012

Nya naglar :-)


Sådärja lite mer egofix ;-)
När jag får möjlighet att ta hand om mig själv och skämma bort mig så mår jag riktigt bra.
Är inte det lite meningen med livet?
Att njuta och göra det vi känner för :-)
Två små träningspass har det också blivit denna vecka.
Dock med löjligt lätta vikter men det spelar ingen roll, koncenterar mig på att få full kontakt med mina muskler och verkligen känna att det är rätt som jobbar.
Tänker inte ge upp om träningen , ska hitta något sätt som funkar för mig :-)

Annars trivs jag jäkligt bra med långt hår!
Ska absolut spara ut mitt eget hår nu :-)
Tar väl ett par år men sen så!

Nu vila och bara mysa framför lite tv medans killarna spelar lite dataspel :-)

Kram
Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Håller med- absolut att man ska se till att må så bra det går och ta hand om sig! Apropå träning har du provat yoga någon gång? Trevlig helg :) /Åsa

    SvaraRadera