söndag 5 februari 2012

Lite egoshopping :-)


Efter allt som hänt senaste tiden med bra besked och nya sjukdomar så kände jag att jag ville unna mig något litet extra.
Så när jag var inne i stan för min 2:a laserbehandling så passade jag på att svänga förbi NK och hittade denna fina vårväskan :-)
Annars så har det varit en väldigt bra och mysig helg, känns som vi har fått en del gjort.
Känner att mitt liv börjar struktureras upp på ett bra sätt nu och att jag även börjar rensa ut saker som bara tar energi.
Vissa av besluten är lite tråkiga men bra i slutändan tror jag nog.

En ny vecka väntar, den sista som jag är sjukskriven 25%, vet inte hur jag ska orka gå tillbaka till heltid, vet inte om det kommer att bli så.
Jag måste tänka igenom detta ordentligt och se till att jag får hela livet att gå ihop på ett bra sätt.
Jag känner mig något mer återhämtad efter att ha jobbat kortare dagar men inte alls så pigg som jag hade hoppats på.
Jaja vi kör vidare så får vi se hur det blir :-)

Oh ja just ja imorgon ska jag göra en jättekul sak, en sak som jag tror kommer få mig att må lite bättre :-)
Lovar att visa imorgonkväll ;-)

Kram
Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

  1. Det var allt en väldigt snygg väska Du hittat och det är Dig väl unnat efter allt som varit ett tag nu. Lycka till med det Du ska göra i morgon, utlovad rapport väntar jag på! Kram
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Hej gumman! Vilken jättefin väska. Bror köpte en till mig idag. Du får se när vi kommer hem. KRAMAR från Mamma

    SvaraRadera
  3. Vilken jättesnygg väska.........nu blev jag också sugen på något nytt till våren :)
    Hoppas du hittar en bra balans i tillvaron med jobb o allt annat..........kan du inte gå ner i arbetstid en period? Det brukar ju "svida" i plånboken men det kanske är värt det en tid?
    Kram å ha det så bra!
    Lotta

    SvaraRadera
  4. Hej hej! verkar som väskan gick hem hos er alla :-)
    Har funderat på att gå ner i tid men vill ge det en chans till innan jag gör något sånt :-)
    Kram

    SvaraRadera