onsdag 4 maj 2011

kvällsmys


Japp såhär ser min kväll ut!
Uppkupen på sängen med lite fika.
David är iväg på konser, jag är ganska avunsjuk men är man sjuk så är man..
Suck jag har ju klarat mig från allergi de senaste två åren men i år vet jag inte vad som hänt.
Jag mår verkligen jättedåligt och misstänker att jag har fått nån förkylning också.
Dessutom misstänker jag att jag har nån vitaminbrist eller liknande.
Har senaste tiden bara blivit tröttare och tröttare och fått problem med kramper i fötterna.
Så idag var jag ialla fall till läkaren och fick ta massa blodprover(4rör).
Så svar om en vecka på dom i alla fall.


Annars så har jag proppat i mig massa allergi/astamamedicner och hoppas på att jag ska må bättre om några dagar.
Idag har jag i princip sovit hela dagen.
Tror nog att jag även blir hemma imorgon, kan faktiskt inte jobba när jag mår såhär.


Så åter till min myskväll med fika, bra tv-program och lite skvallertidningar :-)


Kram

3 kommentarer:

  1. Jag tror att det är rätt mycket pollen i farten just nu, det verkar vara många som "fått tillbaka" allergier i år :( krya på dig!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Jenny jag har också dessa kramper i underben och fötter ibland när jag ligger i sången. Fick rådet att äta en banan om dagen, och om det beror på det så har mina kramper släppt i alla fall. Kan kanske vara lönt testa, är ju inte helt fel, eller hur?

    Min allergi har givit sig till känna i år liksom förra året har hållit sig borta i ca 30 år men inte nu längre!

    Krya på Dig, kram
    Birgitta

    SvaraRadera
  3. Lotta:
    Ja det verkar ha blivit ett riktigt pollenår, konstigt nog har inte tidningar skrivit om det.
    De föregående åren har det ju varit värsta skrämselrubrikerna och så har det knappt varit något pollen, jaja snart är det väl över :-)
    Kram

    Birgitta:
    Aha, intressant. Ja det kan vara värt att testa finns ju mycekt magnesium i banan så det kan ju vara den bristen som det beror på :-)
    Kram

    SvaraRadera