torsdag 5 maj 2011

Det går framåt!

Hej på er!
Sådär ja, efter två dygn då jag mer eller mindre bara sovit så är jag äntligen något piggare.
Jag har proppat i mig massa mediciner och vitaminer och hoppas på det bästa.

Denna natt sov jag ungefär 14 timmar, ganska nice ;-)

Idag har jag tagit det väldigt lugnt, lyckats pyssla lite hemma.
Börjar bli så fint här så!
Och ja vi har nu flyttat ihop jag och min underbara David!
Det känns verkligen toppen!
Vi är så lika på så många bra sätt vilket gör det väldigt lätt att leva ihop.

Här nedan är en bild från min inflyttningsfest här, vi får väl se om vi kör en inlflyttningsfest version 2 också ;-)


3 kommentarer:

  1. Så trevligt, han ser mysig ut på bilden!
    Jag följer din blogg varje dag, men brukar inte kommentera. Du är en av mina hjältar!!! Har besegrat cancer och som en stark kvinna klarat av två brutna förhållanden. Keep the faith och massor av kraamar :-)
    lottie

    SvaraRadera
  2. Jenny hoppas allt blir bra med David och lägenheten, men är den inte lite liten nu när Ni ska bo två i den? Men det kanske räcker för Er i alla fall. Hoppas Du nu är frisk igen och känner att krafterna kommit tillbaka.
    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera
  3. Lottie:
    Ledsen att jag varit så seg på att svara men tack tack snälla du för dina fina ord!
    Kram

    Birgitta:
    :-) Ja boendesituationen kommer ändras till det bättre snart ;-)
    Kram

    SvaraRadera