tisdag 26 april 2011

Redan mitt i veckan!

Trevligt med en långhelg eller vad säger ni?

Tyvärr gick mitt matexperiment inte alls bra och jag har pga det inte kunnat äta normalt på ca 5 dagar nu. Tänker inte gå in på detaljer ;-) men mina inre delar är absolut inte återhämtade.
Så nu är det tillbaka till vitt bröd och så lite fibrer som möjligt.
En fruktansvärt tråkig och uttröttande kost.
Dessutom har jag tappat ett par kg, vilket gör en hel del och ja så vackert är det ju inte.
Så att jag ska kunna gå upp i vikt och få lite former är nog rätt uteslutet.
Men hey det kunde varit värre.
Och som sagt vissa former kan man ju köpa sig till ;-)

Annars var det en fantastiskt härlig solig helg!
Jag har fått massa fin färg och det känns verkligen som sommar igen!
Blev en massa solande på bryggorna vid våran kanal med tjejkompisarna.
Lollo kom över på lördagen och det blev en riktigt tjejkväll med utgång på vårt kära Sportsbar.
David var iväg på andra roligheter denna helg, men som avslutning på helgen kom han hem igen och vi åkte på släktmiddag med hans mammas sida av släkten, ett rätt stort glatt gäng.
Riktigt kul, speciellt då jag själv inte har någon stor familj.

Vi håller på och omorganisera lite här hemma nu också ;-)
Så en liten tripp till ikea blir det nog snart, alltid lika kul att fixa med lite smarta lösningar!

Som vanligt har jag lite roliga saker på g men tänker inte berätta riktigt än här.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar