torsdag 21 april 2011

Vååår!!!


Hej på er!


Ah härligt med lite varmare väder nu äntligen!!!
Ikväll blir det lugnt hemma med smirr :-) Mr D är iväg på andra roligheter och jag passar på att bara vara :-)
Skulle igentligen gått ut men kände faktiskt inte för det, känner att jag vill vara pigg imorgon och fixa med massa saker samt komma ut och njuta av solen så det får bli en annan dag denna helg istället.


Så vad har jag annars haft för mig, jo jag har tränat!
Tränat, tränat och tränat.
Är så nöjd över att jag tar mig iväg minst fyra ggr till gymmet varje vecka nu och allt går toppen!
Dock vill jag se mer resultat men men det kommer väl.
Huvudsaken är att jag orkar och att jag håller mig frisk!


Varje gång träningen kommer igång ökar också mitt intresse för kost.
Nu känner jag att mina tarmar är något mer stabila och jag ska försöka lägga till mer kött och grönsaker i min kost.
Det som funkat hittills har ju varit typ pasta och vitt bröd, det är dock ingen kost som gör en pigg. Och nu är jag trött på att vara trött så jag ska göra lite omlägg i kosten och hoppas på att det ska funka.


Ang. bröstoperationen har jag tänkt och tänkt och kommit fram till att jag vill göra den.
Så till hösten blir det ny konsultation och operation.
Men som sagt det blir smakfullt så det ska nog inte störa någon bara göra mig mer nöjd med min nya kropp.


Nej om jag kanske skulle ta en kopp te och krypa upp i soffan under en mysig filt :-)


God kväll på er!
Kram

3 kommentarer:

  1. Skönt för Dig att Du känner att kroppen svarar mer som Du önskar och att även maten kan förbättras då tarmarna nu orkar med lite andra matvaror. Jag hoppas att detta också gör att Du får tillbaka några kilo och då även över bysten, så Du slipper denna operation. Men det är ju lite tid till Du tänkt göra den så kanske hinner kroppen reparera sig och att Du ökar några kilo.

    Jag hoppas att det blir så för att sätta främmande föremål i kroppen om det inte behövs, ja inte vet jag om jag skulle göra det, men det är vars och ens ensak, Du gör som Du finner bäst.

    Ha det fortsatt bra i denna härliga vår!
    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en jättefin vår och sommar!
    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  3. Birgitta:
    Ja det verkade så lovande men tyvärr funkar inte kroppen än. så det blir operation ändå. visst känns det läskigt med främmande föremål i kroppen men det känns ändå värt det. Kram

    Lotta:
    Tack så jättemycket! kram

    SvaraRadera