tisdag 8 december 2009

Lite dålig ork...

Halloj!
Som ni märkt har jag lite dålig ork just nu och så mycket bloggande blir det inte..

Jag har blivit sjukskriven igen på 25% ett litet tag framöver.
Har märkt mer och mer att jag faktiskt inte orkar heltidsjobb just nu.
Har massa problem med magen och har fortfarande ont.
Taskiga blodvärden mm...
Så det är väl inte så konstigt att jag inte är på topp.

Men denna lilla paus ska väl förhoppningsvis hjälpa mig upp igen.

Så jag kan inte säga om jag kommer fortsätta blogga eller ej.
Jag tyckte det var jättekul förr men på senaste tiden har inte inspirationen infunnit sig...

Men får jag gissa kommer blogglusten snart tillbaka igen.
Ska nog börja blogga lite mer från mobilen, den är ju liksom alltid med och så får ni en bild samtidigt också :-) lite roligare då.

Nu ska jag mysa i soffan lite.
Kram

3 kommentarer:

  1. Hej Jenny! Tråkigt att höra att Du inte känner Dig pigg och att Du har dåliga värden. Du har väl fått medicin för detta så att Du kan återhämta Dig. Att få ro om sig själv del av dagen är ju också skönt, så ta nu chansen att vila efter jobbet och ta det lungt på helgerna också. Hoppas att Du snart känner Dig starkare, Du har ju varit så enormt stark innan detta hände.
    Kram och önskan om god bättring
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blir bättre snart. Vi ses.
    Ulrica

    SvaraRadera
  3. Helt rätt att ta det lite lugnt! Jobba kommer du att hinna göra tillräckligt mycket ändå. Många nyårskramar!

    SvaraRadera