söndag 15 november 2009

Likheter...


Hmm jag har vid några tillfällen fått höra att jag ser ut som Josefin Crafoord.
En gång var det till och med en kille som trodde jag var hon.
Igår hittade jag en bild på Isabells blogg och trodde faktiskt nästan att det var jag.
Kolla in denna bild:



Och så en bild på mig ur ungefär samma vinkel:


Slänger in ytterligare en bild som jag tog i studion förut:


Lite kul faktiskt, vi är inte så lika framifrån tycker jag men från sidan var det faktiskt riktigt likt.

Nu ska jag och Chris snart dra oss iväg mot Täby för att spana på filmen 2012.

Kram så länge!

3 kommentarer:

  1. Men Hej! Ja klart det är ok =0)! Ja jag hade kul men väldigt trött efter dock. Hoppas du hade kul!
    Har (äntligen) uppdaterat med lite bilder från visningen nu.. Ha d bra!! /Isabel

    SvaraRadera
  2. Duuu....har ja fått om bakfoten att du makeup artist?

    Tjusiga bilder från Studion och ja från sidan kan man förväxla er..

    SvaraRadera
  3. Ulrica:
    Jag jobbar lite extra som make up artist :-) mest en hobby.
    Kram

    SvaraRadera