tisdag 22 september 2009

Hoho!

Japp där ser man jag har visst en blogg som jag glömt bort...

Nej då men lite så känns det nog för er som brukar läsa.
Jag har bara haft så mycket för mig så bloggen har kommit lite i skymyundan.

Så vad har jag hållt på med?
Jo Revy obscen har dragit igång och i år är jag ansvarig i sminket.
Jättekul och massa härliga personer som vanligt!

Chris har fyllt 21 och det firade vi med en lyxig natt på hotell i stan och lite party.
Här är en bild från förfesten den kvällen:
Lite småbusig/mysig:-)

Sen så var jag på min 3 månaderskoll idag på KS vilket tog rejält på krafterna...
Men allt var bra så det känns skönt!
Så nu är det 4 månader till nästa gång...

Sen har jag en stor nyhet!
Jag och Chris ska flytta ihop!
Vi börjar i min lägenhet men letar efter något större gemensamt.
Ska bli såå mysigt, visserligen har han ju bott här nästan sen jag flyttade in men nu blir det på riktigt :-)

Ha en riktigt mysig kväll nu!

Kram

2 kommentarer:

  1. Jättekul att ni ska flytta ihop och att det gick bra på kollen! :D Ni passar så bra ihop så det kommer nog bli jättebra (:

    SvaraRadera
  2. Tack! ja det känns verkligen toppen!

    SvaraRadera