onsdag 30 september 2009

Mystisdag med Maria!


Ovan ser ni en del av vår utsökta middag som intogs på Fridays vid östermalmstorg.

Men innan jag berättar mer om det så ska jag börja med tisdagen från början!

Jag och Maria J hade bestämt oss för en riktigt tjejdag!
Vi åkte in till stora staden kikade lite i affärer och hade bokat in oss på en fotografering.
Vi blev sminkade och fixade i håret, hade dock gjort bättre make själv och fick fixa till det lite efteråt men helt ok ändå.
Sen fick vi gå in i ett rum med lite olika bakgrunder mm.

Där blev vi fotade och jodå några fina blider blev det allt.
Lägger upp min favvo från plåtningen här:



Kommer lägga upp fler bilder sen men först ska en vän till mig få fixa till dom lite :-)
Bilderna är bra men pga dålig ljussättning blev det vissa skuggningar som jag önskar få bort.

Så så fort han är klar lägger jag upp dom!

Så efter att vi hade fotat klart tog vi en sväng i sturegallerian.
Där på Zara hittade jag dom absolut snyggaste stövlarna jag någonsin sett!
Hög tajta moccastövlar!
Dom satt helt underbart snyggt och det är inte ofta jag hittar stövlar som passar mina smala ben.
Men det var bara ett problem...
Dom kostade 1 795 kr...
Suck, det får absolut inte plats i månadens budget.
Så typiskt när jag verkligen hittar ett par som jag jagat efter i ett par månader...
Snyft... jaja får försöka spara lite och se om de kanske finns kvar nästa månad.

Efter detta gick vi då till Fridays och avslutade dagen med mat!
Jag åt en jättemumsig kycklingpasta med vitlöksbröd och Maria åt biff fajitas!

Mums!!!

Idag har varit en helt ok dag också, gick till gymmet på friskis efter jobbet och körde ett riktigt härligt träningspass.
Nu är det dags att komma igång med träningen!
Såg på bilderna som togs på dagen att jag nog är en aning för smal med mina 51 kg till 171 cm.
Ser lite för benig ut och önskar istället att bygga upp lite muskler.
Vi får ser hur det går men jätteskönt var det verkligen att träna loss idag!

Nu ska jag avnjuta lite hemlagad pastasallad med salami och massa gott!

Ha en jättemysig kväll!

Kram

3 kommentarer: