tisdag 17 mars 2015

Hellu

Hej!
Hmm ja bloggen dog av i samband med att jag blev så dålig...
Kämpar för att ta mig tillbaka men just nu känns det tungt.
Kroppen svarar inte som jag vill, orken finns inte och ja det är nog mycket pga vintermörkret.
Jag hoppas på att i takt med att solen återvänder så hämtar sig kroppen.

Känner mig så nedstämd bara idag, känner ibland så starkt av hur cancern har påverkat mig...
Vad och vilka jag har förlorat och hur jag får kämpa...

Men jag är tacksam för det jag har och för de fina människorna i mitt liv.
Och ja det finns till och med en ny kärlek, en relation jag hoppas mycket på :-)

Kram

Ps. japp gammal bild detta ;-)

2 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    Det var länge sedan jag skrev något men du ska veta att jag fortfarande läser din blogg.
    Jag förstår att du tänker mycket på det du har gått igenom och att livet emellanåt känns som en berg- och dalbana men jag tror att det är bra att du ändå tillåter dig att känna och minnas det för på något sätt gör det dig starkare - du är en kämpe och en fantastisk förebild för många unga tjejer tror jag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Åh hej Jenny! Jag blev så glad när jag hittade din blogg igen. Vet inte om du minns men jag jobbar delvis med brachyterapi och hitta din sida när jag sökte på det. Det var under din behandlingstid. Mycket tuffa saker fortfarande. Jag hoppas att du mår bättre nu och att du fortsätter skriva! Kram Åsa

    SvaraRadera