måndag 21 april 2014

Långledigt!

Hej på er!
Åh det har varit så underbart att vara ledig dessa dagar!
Har kunnat varva ner från dag 1.

Jag gillar verkligen den livsstil jag har just nu!
Jag tränar nästan varje dag på något sätt, alkoholen är väldigt begränsad.
Denna helg blev det alkoholfritt när vi var ute en sväng men till påskmaten blev det ett glas vanligt vin.

Jag kan tycka det är lite knepigt med vad jag ska dricka ute när jag inte dricker vin eller cider.
Men nu har jag börjar pröva alkoholfritt vin och det funkar ju riktigt bra att smutta på :) 
Köper jag vin, juice eller liknande dricks det upp så fort.

Jaja nog om detta :)

Vi har som sagt haft det lugnt och mysigt hela helgen och även firat att Oskar återvänt från sina äventyr i Australien.
Lite bilder från dagarna som gått:


Japp grillkväll hade vi igår, dock väldigt lugn kväll. Skönt det också ibland :)

Tyvärr har jag drabbats av ett munsår och detta gör att jag inte mår så bra. Får som vanligt väldigt ont och blir febrig.
Så denna dagen har tillbringats i soffan med lille Z.
Hoppas på att må bättre imorgon!

Stor kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar