söndag 18 november 2012

Söndagstankar :-)

 
 
 
God kväll på er!
Så var ännu en helg över och snart börjar en ny vecka igen!
Imorgon tänkte jag ta mig till gymmet för första gången på lääänge!
Men jag ska köra ett helt annat upplägg nu.
Kommer börja med att enbart köra Crosstrainer och löpbandet i ca en månad.
Det borde kunna bygga upp lite grundstyrka att köra vidare på :-)
För just nu är min kropp i ett hemskt tillstånd där jag får träningsvärk av minsta lilla ansträngning.
Så bäst att börja lugnt och fint!
Nån gång ska jag fan få till det med en bra stark tränad kropp!!!
 
Kram

4 kommentarer:

  1. Att bygga upp en grundstyrka/kondition till att börja med är nog en bra idé! Kör på det och lägg till andra övningar vart eftersom.
    Jag skulle jättegärna börja på gym igen jag också men just nu är jag ju arbetslös så det finns verkligen inte utrymme för sånt i plånboken :(
    Ha en fin vecka!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, ah förstår det.
      Om du har en smartphone så finns det ju grymt mycket bra hemmaträningsappar.
      Brukar köra några såna pass nu också :-)
      Kram

      Radera
  2. Skönt bara att få komma igång med träningen även om det inte är stenhårt! Du kommer må skitbra bara av endorfinerna du får från den stunden du stått på crosstrainern/löpbandet ändå :) stärkande kramar!"

    SvaraRadera
  3. Absolut!
    Det känns ju på en gång!
    Nu känner jag ju redan för att skärpa till kosten igen och så :)
    Kram

    SvaraRadera