måndag 2 april 2012

Mycket på g senaste tiden!

Halloj!
Ja jisses nu var det grymt länge sen jag skrev.
Faktiskt så har det inte funnits egergi och utrymme för bloggen.
Något annat har tagit upp all min tid!

Jag har startat ett eget företag!
Hårbling!

www.harbling.se

Så jäkla kul projekt!
Så vad går detta ut på då?
Jo jag tillverkar hårsmycken.
visar ett exempel här:


Denna smyckestråd med swarovskikristaller fästes i hårbotten med det lilla clipset.
En mycket fin dekoration som finns i både diskreta utföranden och som riktiga bling bling!
Under den korta tiden jag har haft igång företaget har jag märkt att det är väldigt populärt att köpa som födelsedagspresenter :-)

Det vore jättekul om ni vill kika in på sidan och hittar ni något som faller er i smaken så ger jag nu mina läsare en liten påskrabatt på 20%, ange kod "påsk" i kassan.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar