torsdag 2 juni 2011

Såld!


Haha japp som ni ser på bilden har den övre lägenheten rubriken "såld" :-)
Det är jag och min älskling som köpt denna :-)

Jag är såååååå glad och lycklig!!!!
Eller ja det är vi väl båda men det är nog jag som studsar mest :-)


Det blev en nervös budgivning och lååång väntan på att skriva köpekontraktet(två dagar) men sen var den vår!
Det är en 3:a på ca 63 kvm, och en hel del eller ja typ hela inredningen är orginal från 1954 :-)
Så nu vet vi vad vi ska göra i sommar!
Haha ja det ska typ totalrenoveras, det enda vi inte behöver göra så mycket åt är badrummet.
Men va kul det ska bli!
Vårt egna lilla projekt :-)

Så detta är vad som varit på g senaste tiden och nu äntligen är det nästan klart.
Det som är kvar är ju att få tillträde till lägenheten och det kommer att ske runt den 20:e juni.
Kanske detta blir en renoveringsblogg framöver :-)
Har ju velat ha en ny riktning på bloggen men inte riktigt hittat något att skriva om.
Men för att återkoppla till den nuvarande titeln "'Tillbaka till livet igen" detta känns som ett riktigt stort steg för att fortsätta och komma vidare i livet!
Och allt detta får jag dela med min David :-)

Kram på er!!!

2 kommentarer:

  1. Jenny! Jag får verkligen önska Dig och David, som jag ju inte träffat, lycka till med Ert förhållande samt lägenheten. Det verkar som om Du nu har blivit bättre och tom kan äta en rejäl frukost. Har kramperna i benen också slutat? Mina har lagt av efter att jag äter bananer någon dag i veckan. Kanske kan jag få se lägenheten någon gång om jag kommer upp. Ha det så bra nu!
    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Birgitta:
    Tackar! hm ja det går väl sådär med maten, tyvärr funkade det inte så bra med så stor frukost men ibland måste jag bara testa.
    Kramperna är något bättre nu faktiskt så jag hoppas det ordnar till sig snart :-)
    Kram

    SvaraRadera