söndag 28 november 2010

mer träning!

Såhär fina blommor fick jag av älsklingen igår :-)

Idag har varit en mycket bra dag!

Vi började med en sovmorgon och sen iväg på husvisning.
Helt ok radhus men vissa ytor var alldeles för små, men det är alltid kul att spana runt efter vad det är vi vill ha.
Tror dock att vi nog bor kvar i denna lägenhet ett par år till :-)

Sen var det dags för att dra till Gym & Motion för att möta upp min PT Helene för att få mitt personliga träningsprogram :-)
Hon hade satt ihop ett riktigt bra program i två delar.
Ska försöka köra minst tre pass i veckan nu och se vad som händer med kroppen då.
Vill verkligen bygga upp kroppen nu och se till att få mer muskler.
Gissar på att det dessutom kommer ge mig mer ork i vardagen och säkert bättre humör :-)

Sen åkte vi hem till mamma som hade ordnat mumsig middag för hela den delen av familjen.
Kul att samlas allihopa.

Känner nu att dagens gymövningar verkligen tar ut sin rätt på mina ben, hmm ska bli intressant att se hur det känns imorgon :-)

Nej nu väntar snart sängen, oh just ja vi har ju köpt nya sängkläder som nu ligger nytvättade och nybäddade i sängen! Mys.

Kram och god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar