onsdag 9 september 2009

Hemma igen

Ja jag har ju varit hemma sen i söndagskväll men har inte haft så mycket tid/ork att skriva.
Köpenhamn var toppen!
Wallmans på lördagen var grymt!!!

Söndagens tågresa hemåt var mindre spännande men men jag kom ju hem i alla fall.
Chris hämtade upp mig vid Danderyd och sen blev det en lugn hemmakväll.

Jag var ju då den enda som åkte tåg hem från Köpenhamn..
Detta pga att jag är så grymt flygrädd.
Jag har flugit massa gånger förr men sen typ 2001 är jag så rädd och bara vill inte.
Jag har inte sett detta som ett direkt hinder tidigare men nu börjar jag känna mig väldigt begränsad.
Andra pratar om att åka utomlands och jag känner mig bara livrädd och får panik vid tanken på at sätta mig i ett plan...
Nej dags att ta tag i detta kanske?
Finns ju KBT behandlingar kanske det kan vara värt att testa?
Något att önska sig i julklapp kanske, haha.

Mmm nej hoppas verkligen jag kan lösa detta med terapi och / eller piller...

Nu ska jag mysa vidare med lille Smirr..

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    Mys Du på med Smirr, jobbigt med den där flygrädslan, men det finns andra transportmedel för resor utomlands. Jag ska 3 oktober göra en resa med buss till Italien på 9 dagar, första gången buss för min del. Har ju provat på båt, tåg och flyg, så nu återstår inget att pröva efter denna kommande resa.

    Hoppas Du kan få hjälp komma över detta, men som sagt det finns andra lösningar.

    Trevligt med denna resa med arbetskamrater var det ju i alla fall och upplevelserna inte att föringa.

    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Ja det är verkligen jättejobbigt, hoppas jag kan komma över det!
    aha hoppas du får en riktigt bra resa!
    Kram

    SvaraRadera