tisdag 31 mars 2009

Trött

God kväll på er!
Jag är idag väldigt trött.
Det händer mycket jobbigt runt omkring just nu.
Det är väldigt skönt att vara singel och bara ha mig själv att ta hand om nu.
Och jag känner mer och mer för varje dag att jag har gjort rätt val.
Detta betyder dock inte att jag inte kommer att dejta, att träffa trevliga personer är något som kan berika ens vardag och det ser jag inget fel i.

Tyvärr blev denna separation inte alls som jag hade trott.
Men det visar bara ännu mer hur mycket vi faktiskt har växt ifrån varandra.

Jag har velat visa så mycket respekt som möjligt mot vårat tidigare förhållande men det funkade inte alls så nu kommer jag att tänka på mig själv och göra det som känns rätt för mig.
Idag var jag och fixade det sista med förvaringsplatsen för mina saker.
Jag var även förbi i lägenheten och packade några lådor.
Resten ska packas nu på torsdag och fredag...
Ska bli så skönt nästa vecka då den delen är avklarad.
Då kan vi båda kanske gå vidare på ett bättre sätt.

Annars är allt bra och en del roliga och spännande saker är på g...

Helgen var riktigt kul med förfesten på Stekis och sen Anki Bagger på Sportis!
Så kul att bara vara ute, festa och dansa med alla vänner!

Kram på er för nu orkar jag inte skriva mer idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar